fredag 13 februari 2009


Ni som har följt min blogg vet nog vid det här laget att jag har en make och en syster som fotograferar. De har en studio i källaren till min makes företag. Det har varit lite trist och "omysigt" där och är väl fortfarande till viss del. Fast det blir bättre och bättre, det börjar märkas att en kvinnas hand har tagit vid. Igår var Syster där hela dagen och målade på ena väggen. Hon hade en liiiten bild av Marilyn Monroe som hon förstorade upp och resultatet ser ni här! Det är tydligen inte riktigt klart än, detta är bara förarbetet om jag förstått det rätt. Jag tycker att det är jättebra gjort och som den stolta storasyster jag är så måste jag ju visa, hi hi.

2 kommentarer:

  1. HAHA!! Om du förstorar bilden i nytt fönster, kan du se vart färgen inte har torkat.. det ser inte klokt ut! Väldigt opassande. ;(

    SvaraRadera
  2. Den är i alla fall vacker och ser ut att pryda sin plats.

    SvaraRadera