lördag 14 mars 2009

Tåget och lokföraren!

Har ni sett vilken fin ponny vi har hemma i hagen! Hon är världens snällaste och det kan ni se på hennes ögon om ni tittar lite extra. Det är tänkt att hon ska bli vår nästa stjärna.. =)

Jaha, tänker ni nu. Vad har det med tåget och lokföraren att göra. Jo, låt mig få presentera vår vackra ponny; Little Blue Train eller Tåget som är hennes arbetsnamn här hemma. Ett ovanligt fult namn på en ovanligt vacker ponny.

Jag har ju lovat att leverera det rätta svaret på gårdagens lilla gåta. Jag fick ett sms ifrån min syster igår, hon skrev "dina bloggläsare är mycket smartare än vad vi är." Och det är ni ju också, iaf Cicki och A`yeliqa. Både jag, min man och min syster gick nämligen bet på gåtan, vi fokuserade så på alla vagnarna och passagerarna fast det egentligen inte hade ett dugg med svaret att göra. Knasigt.

Så grattis till två smarta sybloggare för att ha klarat fredagsgåtan!

2 kommentarer:

  1. Ja, vacker var hon utan tvekan. Men berätta gärna vad hon ska bli stjärna i, hälften av familjen här är ju lite hästtokiga!

    SvaraRadera
  2. Kul att man fick vara lite smart....:-)

    SvaraRadera